Monday, March 28, 2011

Demam...;-(

Huhu..sekian lma tk demam...tetiba bru kje 2 hri ...aku telah dserang demam ...demam pnas plak tu...siap kna amek  darah lagik...yg pling tk brape best kna mkn obat....mencinyer!!!...klau tk krana pn doktor tu  sruh aku wajib abiskan obat tu,....tkder mknenyer aku nk hadap cik obat tu....ceh brlagak btol...mmg bulan ni aku pecah rekod la...bulan mnghayati ubat....hahaha....mana tknyer...bla time wat medical checkup plak...msalah urine plak...hehe...pn doktor bg obat lg...wajib abiskn plak tu...hadoi....tp ubat yg ni pling aku tk ske...rse cm clorox pon ade....ceh cm aku pnah rse je clorox tu cmne...haha...tp bla dipikir2kan blik...seme ni ade hikmahnyer ....hnya Dia yg tau....stiap kli kite dtimpa musibah atau pon skit...Allah tu sygkan kiter n mnghaposkan sgala dosa2 kecil...ehem2 cm ustazah plak...bkn pe utk renungan bersama...hehe...k la ek...salam shayang seme...wassalam,..

No comments:

Post a Comment