Sunday, February 27, 2011

Yeay!!! 2 HeKoR BdK ComoT DaH ChaT....!!

ske aku tgk bdk 2 hekor ni dh chat..spe lg...klau tk si bbop n si bbip la....tk abis2 ngan penyakit klamin diorang tu,,...hehe kna kurap da...oleh krana dh brape kli kna pnyakit ni...aku tlh mngmbil kptusan utk mltkkan mreka si suami isteri ni di ddlam sangkar yg brlainan....trpkse mmisahkn mreka brdua ....huhu...utk kbaikan mreka jgak.....nk wat cmne kan....aku tk sanggup tgk diorng ni asyik skit je....plus dgn pnykit kmurungan ...mne tk bila dh skit ...aku kurung la diorng dlm sngkr...tk bg men kt luar...msing2 mnunjukkan muka ketat yg tramat sgt...haha...tk trmsok lg bla diorang ni mbrontak...abis bkas mknan n mnuman di ttelungkupnyer ....hadoi fenin kpalo den....kadang2 klakar pon de tgk diorang ni...

ari ni...tamatlah sgala pnderitaan yg dialami oleh sisuami isteri ni....trlompat2 ...trkinje2 aku tgk diorang ni men kt luar...mlepaskn gian stelah lma trkurung didalm pnjara yg amt mnyeksakan...hehe....bbop plak dpt umh baru...umh besar punyer!!!..hehe...kay la ek...aku just nk update sket belog aku ni....coz pas ni aku rsa dh bz sket kowt....dpt kje baruuuuu......yeehaaa....slam syang seme...wassalam....

No comments:

Post a Comment